FÖRSTA DAGEN I HOLLAND

I morse vaknade jag upp efter tre dagars festande och insåg att nu var det dags. Äntligen skulle jag åka till Holland och få packa upp mina väskor. 6 veckor har jag levt i en resväska och farit hit och dit. Det är väl mitt egna fel tänker ni, och visst är det så. Har hunnit med både Kalmar, Stockholm, Karibbien, Västerås, Stockholm, Kalmar, Stockholm, Västerås och så Stockholm igen mellan 18/12- 31/1, inte undra på att jag ser fram emot att packa upp!

Men det har varit ett bra jullov, ett händelserikt jullov med alla nära och kära! De tre sista dagarna har det som sagt blivit lite fest. Började med Studenttorsdag på Pluto, sen var det hejdåfest för mig och Maria och igår såg Kalmargänget till att göra Stockholm osäkert. 3 galna kvällar med både skratt och gråt..! :) Fick säga hejdå till de flesta, men långt ifrån alla, men så är det...

Åter till Holland då, resan gick bra och jag har redan hittat mig två kompisar och blivit bjuden på fest den 13/2. Får man säga är ett godkänt resultat efter att bara ha varit här i några timmar. När jag kom fram till lägenheten hade grannen lagat soppa till mig och visade mig runt. Lägenheten är fin; högt i tak, två sängar en bäddsoffa och förhållandevis stor. Ligger precis vid floden som rinner igenom staden så man kan nästan säga att vi har havsutsikt ;) Det ända negativa är väl att den är ganska kall och lite skitig, så får nog se till att storstäda imorgon så man känner att det är ens egna nu. (Obs! bäddsoffa, hoppas på mkt besök)

Det här får nog vara allt för denna gången, tror jag ska gå och bädda ner mig för att orka med morgondagen. Då blir det förmodligen lite shopping, rundvandring och som sagt storstädning. Antar att det är bäst att ta på sig raggsockorna i natt så att man inte fryser ihjäl. Jag återkommer snart med fler uppdateringar. Då kanske det också blir lite bilder..!

Kommentarer
Postat av: Johan

Du får sluta uppdatera så ofta. Man hinner ju inte läsa!

2010-02-12 @ 17:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0